1:10 Traxxas Ford F-150 Raptor R: Przedni drążek kierowniczy HD szary (do #9080)

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 478,79 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 503,99 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA74276-4-GRN | |
EAN: | 020334017246 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Model RC samochodu rajdowego Traxxas Ford Fiesta ST w skali 1:10 z wysokowydajnym bezszczotkowym silnikiem Velineon 550 4P i maksymalną prędkością do 96 km/h. Samochód nadaje się do jazdy po nawierzchniach asfaltowych, terenowych lub krótkiej trawie. W zestawie znajduje się nadajnik Traxxas TQi 2.4GHz na kierownicę.
Aby zapewnić pewne prowadzenie nawet przy wyższych prędkościach, Ford Fiesta jest wyposażony w elektroniczną kontrolę stabilności (TSM). Ponadto model jest fabrycznie wyposażony w pakiet Extreme Heavy Duty zapewniający wysoką trwałość i ekskluzywny system mocowania nadwozia bez zatrzasków.
Udana konstrukcja podwozia została zachowana, podobnie jak modułowa konstrukcja. Najwyższej klasy geometria zawieszenia, wahacze o dużym skoku, układ napędowy ze sprzęgłem ciernym oraz przedni i tylny mechanizm różnicowy. Dzięki napędowi 4WD i AC doświadczysz niezliczonych godzin idealnego prowadzenia i błyskawicznego przyspieszenia.
Regulator prędkości z trzema trybami jazdy gwarantuje zabawę dla dorosłych i dzieci, dzięki możliwości ograniczenia mocy do 50% maksymalnej. Precyzyjną kontrolę zapewnia szybkie cyfrowe serwo. Dwukanałowy nadajnik umożliwia dodanie telemetrii i opcjonalnego modułu Bluetooth do połączenia z telefonem (telemetria i moduł BT są sprzedawane osobno).
Cechy:
Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Ekstremalna wydajność z VXL-3S V2
Niezwykle mocny silnik bezszczotkowy Velineon 3S zapewnia maksymalne przyspieszenie, prędkość i responsywną kontrolę przepustnicy. Aby uzyskać pełną moc, użyj akumulatora napędowego 3S LiPo, a dla początkujących lub dzieci wybierz akumulator 2S LiPo.
Zainstalowano zestaw Extreme Heavy Duty
Fabrycznie montowany zestaw Extreme Heavy Duty obejmuje kluczowe elementy układu napędowego, które zaprojektowano z myślą o maksymalnej trwałości.
Nadwozie bez zszywek
Unikalny system mocowania korpusu za pomocą wypustek po bokach modelu pozwala na szybką i łatwą wymianę akumulatora napędowego, a schludny wygląd modelu nie jest zaburzany przez klasyczne klipsy.
Modułowa konstrukcja podwozia
Modułowa konstrukcja pozwala na usunięcie całej przedniej sekcji poprzez poluzowanie pięciu śrub i tylnego zespołu poprzez poluzowanie czterech śrub. W mniej niż minutę masz pełny dostęp do serwisu i regulacji.
Podwozie modelu, wykonane z wytrzymałego nylonu kompozytowego, ma długi rozstaw osi i niski środek ciężkości dla większej stabilności. Podwozie jest gładkie od spodu, aby zapobiec zakleszczaniu się na nierównych powierzchniach. Ciężar został również optymalnie rozłożony.
Różnice metalowe
Nowy Ford Fiesta jest wyposażony w wysokiej jakości mechanizmy różnicowe z trwałymi metalowymi przekładniami. Uszczelki X-ring umożliwiają dostrojenie mechanizmu różnicowego do konkretnych warunków pracy poprzez zmianę używanego oleju.
Długi ruch ramion
Długi skok pozwala modelowi pochłaniać nawet ostre uderzenia i poprawia prowadzenie. Będzie miał precyzyjną i szybką reakcję układu kierowniczego w każdej sytuacji. Regulowane amortyzatory olejowe są używane w podwoziu, aby zapewnić niekończącą się zabawę.
Stalowe drążki kierownicze
Trwałe połączenia układu kierowniczego z 4-milimetrowym stalowym drążkiem centralnym umożliwiają zmianę ustawień pochylenia i zbieżności kół za pomocą klucza płaskiego, dzięki czemu możesz idealnie dostosować prowadzenie modelu do swoich upodobań.
Sprzęgło cierne
Sprzęgło cierne wykorzystuje specjalny materiał i aluminiowe płyty dociskowe, aby rozproszyć ciepło i zapewnić stałą kontrolę trakcji. Intensywność poślizgu sprzęgła można regulować bez rozmontowywania modelu.
Amortyzatory olejowe
Amortyzatory olejowe o długim skoku Ultra Shock są zaprojektowane tak, aby pochłaniać każdy wstrząs. Podwójne uszczelki X-ring zapewniają płynną pracę bez wycieków oleju. Charakterystykę amortyzatorów można zmienić poprzez wstępne naprężenie sprężyn, ich wymianę lub wymianę wypełnienia olejem o odpowiedniej lepkości.
Precyzyjna kontrola
Mechanizm skrętu przedniego koła jest realizowany za pomocą systemu Dula-Bell-Crank, który zapewnia precyzyjną pracę drążków prowadzących do kół. Układ kierowniczy ma zintegrowany servo-saver, który pochłania wstrząsy i chroni serwo przed przeciążeniem.
Półosie Maxx-Duty
Wały napędowe Maxx-Duty ze wzmocnionymi przegubami krzyżowymi są zaprojektowane tak, aby bez problemu przenosić moc napędu prądu przemiennego. Wały wyjściowe o średnicy 6 mm do stalowych kół nośnych.
Koła i opony
Wytrzymałe, 12-ramienne koła w stylu rajdowym mają 12-milimetrowe wypustki i takie samo odsunięcie jak modele Slash 4x4. Opony mają unikalny kierunkowy wzór bieżnika zapewniający wysoką przyczepność na twardych nawierzchniach i poza nimi.
Wspomaganie kierownicy
Cyfrowy serwo Traxxas 2075 High-Torque z silnikiem DC i nylonowymi zębatkami jest wodoodporny. Obudowa serwa i wał wyjściowy są uszczelnione. Dwa łożyska kulkowe zapewniają bardzo płynną pracę.
Mocny silnik bezszczotkowy
Silnik bezszczotkowy Velineon 3500kV jest precyzyjnie dostrojony do użytku w samochodach RC w skali 1:10. Zapewnia idealną równowagę między mocą a optymalną wydajnością dla modeli samochodów. Kolejną zaletą jest długa żywotność.
Konstrukcja silnika czterobiegunowego zapewnia do dwukrotnie większy moment obrotowy w porównaniu z wersją dwubiegunową. Wirnik jest dynamicznie wyważony i owinięty tkaniną Kevlar dla zwiększenia wytrzymałości.
Sterownik elektroniczny VXL-3S V2
Bezszczotkowy kontroler Traxxas VXL-3S V2 z biegiem wstecznym umożliwia płynny start i precyzyjną kontrolę bez konieczności stosowania dodatkowych czujników lub okablowania. Posiada niesamowitą zmienność i możliwości zastosowania. Umożliwia regulację mocy w trybach Training, Sport i Race. Chłodnica kontrolera może zostać uzupełniona o opcjonalny wentylator (nie wchodzi w skład zestawu). Tryby kontrolera VXL-3S V2:
Odbiornik Traxxas TQi
Odbiornik Traxxas TQi TSM RC z telemetrią do nadajników Traxxas TQi charakteryzuje się prostą obsługą i parowaniem za pomocą przycisku. Wskazanie stanu za pomocą diody LED. Odbiornik ma zintegrowane 3-osiowe czujniki MEMS do nauki położenia odbiornika.
Ten 5-kanałowy odbiornik jest również wyposażony w dwa złącza do podłączania czujników telemetrycznych RPM (prędkość) i V/T (napięcie/temperatura). Ponadto moduł rozszerzenia telemetrycznego można podłączyć do 4-stykowego złącza, do którego można podłączyć do 6 dodatkowych czujników, w tym bardzo dokładny czujnik prędkości GPS.
Zestaw Traxxas TQi RC z łącznością Bluetooth
Dla modeli samochodów RC Traxxas przygotował dla Ciebie zupełnie nową linię zestawów RC. Pierwotnie możliwe było wyposażenie nadajników RC w stację dokującą do urządzeń Apple. Traxxas kontynuuje swój rozwój i przygotował nadajnik RC ze slotem na bezprzewodowy moduł Bluetooth (moduł sprzedawany osobno). Dzięki temu możesz bezprzewodowo połączyć z nadajnikiem dowolne urządzenie z interfejsem BlueTooth LE i systemem operacyjnym Apple iOS (iPhone, iPod, iPad itp.) lub Google Android (Samsung Galaxy itp.). Aplikacja Traxxas Link dla urządzeń Apple jest dostępna bezpłatnie w AppStore , aplikacja dla urządzeń Google Android jest bezpłatna w GooglePlay .
Aplikacja Traxxas Link to potężna aplikacja, która daje Ci pełną kontrolę nad działaniem i strojeniem Twojego modelu Traxxas RC z oszałamiającą wizualizacją i absolutną precyzją ustawień. Traxxas Link wyświetla dane telemetryczne w czasie rzeczywistym, mierząc prędkość, obroty silnika, temperaturę i napięcie akumulatora. Możesz udostępniać ustawienia modelu RC, możesz tworzyć dowolną liczbę profili dla określonego toru lub użytkownika, np. dzieci. Wszystko w aplikacji z genialną grafiką.
Możliwości telemetrii różnią się w zależności od modelu. Aby uzyskać dane telemetryczne, może być konieczne zainstalowanie czujników telemetrycznych. Aby uzyskać informacje o zgodnych częściach telemetrycznych dla tego modelu, zobacz sekcję „Akcesoria — telemetria”. Więcej informacji na temat instalowania telemetrii tutaj .
System zarządzania stabilnością Traxxas
System Traxxas Stability Management (TSM) nie tylko pozwala doświadczyć mocy, prędkości, przyspieszenia i pokonywania zakrętów przy ekstremalnych prędkościach, ale także zapewnia znacznie łatwiejsze kierowanie i kontrolę na śliskich nawierzchniach, takich jak kurz, gładki beton, a nawet lód i śnieg.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera zmontowany model samochodu Traxxas Ford Fiesta ST Rally VXL RTR RC w skali 1:10 z zamontowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem Velineon 3500kV, bezszczotkowym sterownikiem Velineon VXL-3S V2, serwo Traxxas 2075 High-Torque i 5-kanałowym odbiornikiem Traxxas TQi TSM.
W zestawie znajdują się również dwukanałowy nadajnik Traxxas TQi 2,4 GHz, klucz imbusowy 1,5 mm, 2 mm, 2,5 mm, klucz płaski 4 mm i 8 mm, klucz krzyżakowy do nakrętek kół, opcjonalne podkładki zębatki, sprężyny i tłoka, instrukcja w językach CZ, EN, DE, FR, SP.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą 4 baterie AA (paluszki) do zasilania nadajnika, akumulator LiPo 2S–3S o pojemności 5000 mAh wyposażony w złącze zasilania Traxxas iD oraz odpowiednia ładowarka.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny będzie klej do opon i olej silikonowy do amortyzatorów, a także zestaw śrubokrętów imbusowych.
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Do mocowania rozłącznych połączeń w materiałach metalowych (np. śrub w silniku, ślimaka w zębatce itp.) konieczne jest również użycie specjalnego kleju do śrub.
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub uszczelek jest niezadowalająca, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocistozielonym kolorze. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR i Traxxas, patrz zalecane akcesoria.
Typ | Na drodze/SCT |
Podwozie | Nylon |
Skala | 1:10 |
Długość | 535 mm |
Szerokość | 281 mm |
Wysokość | 206 mm |
Rozstaw osi | 324 mm |
Prześwit podwozia | 21 mm |
Wymiary łoża akumulatora napędowego | 165×50×23/26 mm |
Waga | 2,63 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Alternatywny |
Koła przednie | 2,2/3" (56/76 mm), 12-ramienne rajdowe |
Koła tylne | 2,2/3" (56/76 mm), 12-ramienne rajdowe |
Czas jazdy | 25–30 minut (z akumulatorem LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh) |
Prędkość | Do 96 km/h (z opcjonalną zębatką), do 72 km/h z zębatką fabryczną |
Olej do amortyzatorów | 500/700 cSt |
287 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .