1:5 Traxxas X-Maxx 8S 4WD: Wał koła aluminiowy czarny (1 szt.)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 1 168,31 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 1 229,80 € |
W magazynie
Wtorek 29.07. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 30.07. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA78086-4-GRN | |
EAN: | 020334781154 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieNiezwykle mocny model samochodu Traxxas XRT RC wykorzystuje technologię wyścigową i jest zaprojektowany z myślą o wysokiej stabilności, ostrym prowadzeniu i niezrównanej prędkości. Całkowicie metalowy układ napędowy, korpus zatrzaskowy, regulator prędkości VXL-8S, maksymalna prędkość do 80 km/h. Pakiet zawiera nadajnik Traxxas TQi.
Samochód ma niski środek ciężkości, szeroki rozstaw kół i najwyższej klasy komponenty zapewniające ekstremalną wydajność. Nylonowe podwozie o modułowej konstrukcji i zintegrowanych mocowaniach amortyzatorów. Bardzo wytrzymała konstrukcja oparta jest na modelu X-Maxx. Całkowicie metalowy układ napędowy składa się z amortyzatora Cush Drive, przedniego, środkowego i tylnego mechanizmu różnicowego, aluminiowego wału centralnego, stalowych osi i piast kół z podwójnym łożyskiem.
Model jest napędzany specjalnie zmodyfikowanym regulatorem prędkości VXL-8S o ostrzejszej charakterystyce i mocnym bezszczotkowym silnikiem Velineon 1200XL. Programowalny nadajnik Traxxas TQi umożliwia dodanie modułu Bluetooth (sprzedawanego oddzielnie), aby połączyć model z telefonem komórkowym i wyświetlić dane telemetryczne (np. prędkość jazdy lub prędkość obrotową silnika).
Dla maksymalnej wygody korpus jest bezzaciskowy, a baterie są zabezpieczone w przegrodach za pomocą przegrody zatrzaskowej. Jest to szybki, szybki i wygodny system wymiany baterii.
Cechy:
Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Budowa modułowa
Modułowa konstrukcja umożliwia szybkie usunięcie przedniej lub tylnej części podwozia. Daje to pełny dostęp do wszystkich ważnych komponentów lub umożliwia łatwą zmianę ustawień w ciągu kilku minut. Modułowość podwozia znacznie upraszcza konserwację.
Podwozie nylonowe
Podwozie modelu wykonane jest z kompozytowej formy, która jest bardzo sztywna i lekka dzięki swojej koncepcji przestrzennej. Podwozie jest chronione od spodu trzema przesuwnymi płytami, które można łatwo wymienić w przypadku uszkodzenia.
Zintegrowane wieże amortyzatorów
Model wykorzystuje sprawdzoną technologię, która integruje wieże amortyzatorów bezpośrednio z podwoziem, zapewniając wyjątkową wytrzymałość i trwałość. W przypadku uderzenia energia jest rozprowadzana po całej strukturze podwozia i skutecznie pochłaniana.
Trwałe komponenty
Wahacze zawieszenia wykonane są z najtrwalszego materiału kompozytowego stosowanego przez firmę Traxxas, a przedni zderzak i wspornik tylnego skrzydła charakteryzują się pomysłową konstrukcją ze strefą pochłaniania uderzeń.
Amortyzatory GTX
Masywne amortyzatory GTX są precyzyjnie zaprojektowane i dostrojone do tego dużego modelu. Składają się z aluminiowego korpusu, solidnych stalowych tłoczysk ze sworzniami kulowymi, masywnych sprężyn i precyzyjnych uszczelnień X-ring. Aby zapewnić prawidłowe działanie, amortyzatory są wypełnione olejem o optymalnej lepkości.
Ostre sterowanie
Układ kierowniczy Dual-Bellcrank zapewnia szybką i precyzyjną reakcję układu kierowniczego. Serwo-saver krzywkowy znajduje się na górze kolumny i chroni mechanizm kierowniczy przed uderzeniami.
Mocowanie silnika i chłodnicy
Cztery śruby ustalające z kołkami blokującymi mocno trzymają silnik na miejscu i definiują dokładny luz zębów przy danym przełożeniu. Silnik jest wyposażony w chłodnicę z dwoma wentylatorami, aby utrzymać prawidłową temperaturę roboczą, nawet przy pełnym obciążeniu.
Komory baterii
Model samochodu zdalnie sterowanego Traxxas XRT 8S posiada dwa schowki na baterie po bokach podwozia, w których można umieścić dwa pakiety baterii LiPo 4S.
Układ napędowy
Układ napędowy jest w całości wykonany z metalu i pochodzi bezpośrednio z modelu X-Maxx, podobnie jak obudowy mechanizmu różnicowego, co zapewnia doskonałe podparcie łożysk.
System amortyzacji Cush Drive
Innowacyjny system Cush Drive wykorzystuje specjalny komponent zawierający elastomerowe silentbloki do pochłaniania wstrząsów silnika. System zastępuje sprzęgło cierne i umożliwia bardziej wydajną i niezawodną jazdę bez skomplikowanych regulacji.
Różnice
Aby rozdzielić moc napędu 4×4, model wyposażono w przedni, środkowy i tylny mechanizm różnicowy. Środkowy mechanizm różnicowy wykorzystuje bardzo gęsty olej 20M cSt, aby wykorzystać pełną moc bez poślizgu podczas gwałtownego przyspieszania. Mechanizmy różnicowe osi są wyposażone w cztery metalowe koła zębate dla maksymalnej trwałości.
Środkowy wał napędowy
Przeniesienie mocy między osiami odbywa się za pomocą wielowypustowego aluminiowego wału napędowego. Innowacyjne uszczelnienia zapobiegają przedostawaniu się kurzu i brudu do tunelu środkowego.
Półosie stalowe
Solidne stalowe wały napędowe z wielowypustowymi wyjściami różnicowymi bezpiecznie przenoszą pełną moc silnika na koła. Konstrukcja przegubu homokinetycznego zapewnia płynną pracę w każdej pozycji zawieszenia.
Piasty z łożyskami
Nowe, bardzo wytrzymałe kierownice wyposażone są w duże, uszczelnione łożyska kulkowe i stanowią ulepszoną wersję kompatybilną z modelem X-Maxx (#7832, #7836, #7852).
Koła XRT
Duże 3,8-calowe koła wyścigowe mają matowo-czarne wykończenie, duży 24-milimetrowy sterownik (śruba sześciokątna z rowkiem) i 17-milimetrową aluminiową nakrętkę zabezpieczającą do bezpiecznego blokowania na półosi. Opony Gravix są zaprojektowane tak, aby zapewniać doskonałą wydajność zarówno na utwardzonych, jak i terenowych trasach.
Nadwozie bez zszywek
Opatentowany system mocowania korpusu bez użycia klipsów jest łatwy i szybki, a klipsy nie zakłócają schludnego wyglądu modelu.
Rama ochronna
Wnętrze korpusu wzmocniono ochronną ramą, co zapewnia większą trwałość.
Relingi dachowe
Relingi dachowe chronią karoserię przed zarysowaniami w przypadku dachowania.
Otwory wentylacyjne
Tunele powietrzne w nadwoziu zapewniają chłodzenie podzespołów.
Skrzydło ciśnieniowe
Duży docisk tylny zapewnia modelowi niezbędną stabilność przy dużych prędkościach.
Koła podporowe
Model ten dysponuje brutalną mocą, dlatego wyposażono go w tylne koła podporowe, które zapobiegają wywróceniu się samochodu podczas gwałtownego przyspieszania.
Wspomaganie kierownicy
Sterowanie odbywa się za pomocą solidnego cyfrowego serwa Traxxas. Serwo maxi z zębatkami nylonowymi i dwoma łożyskami kulkowymi ma siłę ciągu 26 kg/cm. Centralna część skrzynki z radiatorem zapewnia skuteczne chłodzenie serwa.
Mocny bezszczotkowy silnik Velineon 1200XL
Mocny bezczujnikowy silnik bezszczotkowy Velineon 1200XL zapewnia bardzo płynną pracę. Metalowa obudowa silnika zapewnia doskonałe odprowadzanie ciepła. Pozłacane złącza 6,5 mm, wał wyjściowy o średnicy 5 mm.
Kontroler VXL-8S
Model samochodu RC jest wyposażony w specjalnie dostrojony elektroniczny regulator AC VXL-8S (T). Regulator może być obsługiwany za pomocą akumulatorów LiPo 4S, 6S lub 8S (maks. napięcie 33,6 V). Prosta regulacja jednym przyciskiem. Wskaźnik stanu za pomocą diod LED. Rozpraszanie ciepła za pomocą masywnego radiatora i wentylatora, wodoodporna konstrukcja. Pozłacane złącza 6,5 mm, dwustopniowe wykrywanie niskiego napięcia akumulatorów LiPo, zabezpieczenie termiczne i zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Regulator ma trzy tryby jazdy:
Kontroler wyposażony jest w port umożliwiający podłączenie oryginalnych akcesoriów, np. oświetlenia LED.
Odbiornik Traxxas TQi
Pięciokanałowy odbiornik Traxxas TQi 5 TSM charakteryzuje się prostą obsługą. Parowanie odbywa się za pomocą przycisku, stan jest wskazywany przez diodę LED. Odbiornik ma zintegrowane trzyosiowe czujniki MEMS do nauki położenia odbiornika.
Odbiornik jest również wyposażony w dwa złącza do podłączania czujników telemetrycznych RPM (prędkość) i V/T (napięcie/temperatura). Ponadto do czteropinowego złącza można podłączyć moduł rozszerzenia telemetrycznego, do którego można podłączyć do sześciu czujników, w tym bardzo dokładny czujnik prędkości GPS.
Zestaw Traxxas TQi Bluetooth Ready RC
Traxxas przygotował dla Ciebie zupełnie nową linię zestawów RC z łącznością Bluetooth. Moduł Bluetooth (sprzedawany oddzielnie) pozwala na połączenie modelu RC z czytelną graficznie aplikacją Traxxas Link, którą możesz zainstalować na swoim smartfonie za darmo. Aplikacja Traxxas Link dla urządzeń Apple jest dostępna bezpłatnie w AppStore , aplikacja dla urządzeń Google Android jest bezpłatna w GooglePlay .
Aplikacja Traxxas Link to potężna aplikacja, która daje Ci pełną kontrolę nad działaniem i strojeniem Twojego modelu Traxxas RC z oszałamiającą wizualizacją i ustawieniami absolutnej precyzji. Traxxas Link może wyświetlać dane telemetryczne w czasie rzeczywistym dostarczane przez model, takie jak prędkość, RPM, temperatura, napięcie akumulatora i pochylenie modelu. (Dostarczane dane telemetryczne różnią się w zależności od konkretnego typu modelu).
Możesz udostępniać ustawienia modelu RC, tworzyć dowolną liczbę profili dla konkretnego toru lub użytkownika, np. dzieci. Wszystko w aplikacji z genialną grafiką. Opcje telemetrii różnią się w zależności od modelu. Aby uzyskać dane telemetryczne, może być konieczne zainstalowanie czujników telemetrycznych. Zgodne części. Więcej informacji o instalowaniu telemetrii tutaj .
Telemetria w czasie rzeczywistym
Ekskluzywny regulator prędkości z zaawansowaną elektroniką jest gotowy do pomiarów telemetrycznych w czasie rzeczywistym. Korzystając z bezprzewodowego modułu Bluetooth (sprzedawanego oddzielnie) i aplikacji Traxxas Link, możesz monitorować prędkość, prędkość obrotową silnika i napięcie akumulatora bezpośrednio na telefonie. Regulator dostarcza dane telemetryczne bez konieczności instalowania dodatkowych czujników.
System zarządzania stabilnością Traxxas
System Traxxas Stability Management (TSM) nie tylko pozwala doświadczyć mocy, prędkości, przyspieszenia i pokonywania zakrętów przy ekstremalnych prędkościach, ale także zapewnia znacznie łatwiejsze kierowanie i kontrolę na śliskich nawierzchniach, takich jak kurz, gładki beton, a nawet lód i śnieg.
Odbiornik zawiera trzyosiowy żyroskop MEMS i akcelerometr, który ocenia ruch modelu 100 razy na sekundę i koryguje kierunek modelu poprzez odpowiednie interwencje w układ kierowniczy przednich kół. Traxxas TSM nie ogranicza mocy silnika — masz 100% kontroli nad mocą silnika. Algorytmy są dostrajane dla każdego modelu osobno. Poziom wspomagania jest regulowany za pomocą wielofunkcyjnego kontrolera na nadajniku lub w aplikacji Traxxas Link.
Zawartość opakowania
W zestawie znajduje się w pełni zmontowany model samochodu Traxxas XRT RC w skali 1:6 z zamontowanymi komponentami: bezszczotkowym silnikiem Velineon 1200XL, bezszczotkowym regulatorem prędkości VXL-8S, serwo Traxxas 2085 i pięciokanałowym odbiornikiem Traxxas TQi TSM.
W zestawie znajduje się również dwukanałowy nadajnik Traxxas TQi, klucz do kół, klucze imbusowe, opcjonalna zębatka, instrukcja w języku CZ oraz instrukcje w językach EN, DE, FR, SP.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą dwa akumulatory LiPo 4S (14,8 V) o pojemności co najmniej 5000 mAh wyposażone w złącza zasilania Traxxas iD, cztery ogniwa AA (baterie ołówkowe) do zasilania nadajnika oraz odpowiednia ładowarka.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny będzie klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów oraz zestaw śrubokrętów imbusowych.
Klej do opon służy do przyklejenia stopki opony do felgi. Zawsze należy mocno przykleić oponę na całym obwodzie! Jeśli opona nie zostanie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a sklejone połączenie pozostaje elastyczne nawet po stwardnieniu. Nie należy używać zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu, a pęknięcia będą stopniowo tworzyć się wokół felgi na oponie.
Klej do śrub jest wymagany do rutynowej konserwacji. Śruby wkręcane do materiałów metalowych (np. śruby w silniku lub ślimak w zębatce) muszą być zabezpieczone przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocistozielonym kolorze. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR, Traxxas lub Medial, patrz zalecane akcesoria.
Typ | Truggy |
Podwozie | Nylon |
Skala | 1:6 |
Długość | 798 mm |
Szerokość | 595 mm |
Wysokość | 258 mm |
Rozstaw osi | 480 mm |
Prześwit podwozia | 49mm |
Komora baterii | 186×51×44 mm |
Waga | 9,54 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Velineon 1200XL |
Czas jazdy | 30 do 35 minut na 2× LiPo Traxxas 14,8 V 6750 mAh |
Maksymalna prędkość | 80 kilometrów na godzinę |
Olej do amortyzatorów | 350/500 cSt |
Olej do mechanizmu różnicowego | 20 mln cSt |
333 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .