1:10 Traxxas Drag Slash TQi: nakrętka samokontrująca M4 z kołnierzem, pomarańczowa (4 szt.)

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 574,56 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 604,80 € |
W magazynie
Wtorek 29.07. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 30.07. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA82276-4-BLK | |
EAN: | 020334034076 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel samochodu Expedition RC Traxxas TRX-4 Chevrolet K5 Blazer 1979. Licencjonowane nadwozie zatrzaskowe ze szczegółowym projektem i przezroczystymi oknami. Najwyższej klasy podwozie TRX-4, osie portalowe, zdalnie sterowana 2-biegowa skrzynia biegów i zdalnie sterowane blokady mechanizmu różnicowego.
Eleganckie krzywizny szczegółowego nadwozia z przezroczystymi szybami, składanymi lusterkami, wycieraczkami, klamkami i kołem zapasowym nie są już zakłócane przez słupki z klipsami. Nadwozie jest również przygotowane do montażu oryginalnego oświetlenia Pro Scale (sprzedawanego oddzielnie), ze wszystkimi funkcjami, które możemy zobaczyć w prawdziwych samochodach (funkcjonalne kierunkowskazy, światła hamowania, wsteczny, różne natężenie świateł przednich, światła tylne).
Podwozie TRX-4 również zostało ulepszone, z nowymi błotnikami, które zatrzaskują się w zaczepach nadwozia. Wyjmowanie i instalowanie nadwozia w celu wymiany akumulatora jest teraz dziecinnie proste. Jeśli niezrównane możliwości terenowe TRX-4 z osiami portalowymi, zdalnie sterowanymi blokadami mechanizmu różnicowego i 2-biegową skrzynią biegów nie wystarczą, możesz ulepszyć model o funkcjonalną wyciągarkę (sprzedawaną oddzielnie).
Cechy modelu samochodu zdalnie sterowanego Traxxas Chevrolet K5 Blazer 1979:
Podwozie TRX-4
Podwozie TRX-4 zbudowano z dwóch stalowych profili, które zapewniają odpowiednią sztywność podwozia. Dzięki sprawdzonemu umieszczeniu silnika z przodu zapewnione jest odpowiednie obciążenie przednich kół. Akumulator znajduje się w osi podwozia, dzięki czemu model jest precyzyjnie wyważony i nie przechyla się podczas jazdy. Podwozie jest przemyślane w najdrobniejszych szczegółach, w tym w prowadzeniu kabli i otworach montażowych dla opcjonalnych akcesoriów.
Osie z przekładnią osiową
Podwozie TRX-4 wykorzystuje osie portalowe z przekładnią osi. Przekładnia osi zwiększa prześwit, zmniejsza obciążenie mechanizmów różnicowych, skrzyni biegów, wałów Cardana i dodatkowo zmniejsza siłę skrętną - model mniej się przechyla. Skręt przednich kół o kącie skrętu do 45° zapewnia serwo Traxxas 2075X z metalowymi zębatkami. Dzięki nowemu podwoziu model osiągnął doskonały kąt natarcia.
Skrzynia biegów 2-biegowa
Model jest wyposażony w 2-biegową skrzynię biegów. Zmiany biegów są kontrolowane za pomocą czerwonego przełącznika kołyskowego na nadajniku. To rozwiązanie sprawia, że podwozie TRX-4 jest bardzo wszechstronnym modelem, który może jechać wolno lub szybko w zależności od potrzeb.
Blokowane mechanizmy różnicowe
Blokady mechanizmu różnicowego są niezależnie sterowane przez 2 serwomechanizmy za pomocą linek Bowdena, które prowadzą do mechanizmu różnicowego. Blokady są sterowane przez 3-pozycyjny przełącznik na nadajniku i zapewniają następujące kombinacje:
Amortyzatory olejowe GTS
4 wypełnione olejem amortyzatory GTS zapewniają płynne tłumienie i doskonałe właściwości jezdne. Aluminiowe korpusy amortyzatorów są wyposażone w nakrętkę do regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Specjalne pierścienie X zapewniają maksymalną szczelność amortyzatora wokół tłoczyska.
Wspomaganie kierownicy
Model jest sterowany cyfrowym serwo Traxxas 2075X o ciągu 9 kg/cm. Serwo jest wyposażone w dwa łożyska kulkowe na frezowanym wale i metalowe koła zębate dla maksymalnej trwałości. Oczywiście, wodoodporna konstrukcja jest wliczona w cenę.
Serwa przekładniowe i różnicowe
Model jest wyposażony w sumie w 3 wodoodporne mikroserwa 2065. 2 serwa niezależnie sterują blokadami przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego. Trzecie serwo zapewnia zmianę biegów w dwubiegowej skrzyni biegów.
Silnik Titan 21T
Model jest napędzany silnikiem Titan 21T 550 DC. Silnik zapewnia płynną pracę nawet przy niskich prędkościach. Dla lepszego chłodzenia silnik ma zintegrowany wentylator wdmuchujący powietrze do wirnika.
Regulator prądu stałego
Sercem modelu Traxxas jest elektroniczny kontroler XL-5 HV DC. Kontroler jest zaprojektowany do zasilania z 2- lub 3-ogniwowej baterii LiPo. Model może być również zasilany 6-7-ogniwowymi bateriami NiMH. Łatwy wybór trybów jazdy i innych ustawień za pomocą przycisku EZ-SET. Wskaźnik stanu kontrolera za pomocą diody LED. Zabezpieczenie LVD przed niedoładowaniem baterii LiPo. Zabezpieczenie termiczne, wodoodporna konstrukcja. Kontroler Traxxas XL-5 HV obsługuje 5 trybów jazdy:
Zestaw Traxxas TQi 4-kanałowy RC z Bluetooth
Nadajnik 4-kanałowy, oprócz precyzyjnego i niezawodnego sterowania, wyposażony jest również w gniazdo do umieszczenia modułu Bluetooth (sprzedawany oddzielnie). Moduł Bluetooth pozwoli Ci połączyć model RC z czytelną graficznie aplikacją Traxxas Link, którą możesz zainstalować bezpłatnie na swoim smartfonie. Aplikacja Traxxas Link dla urządzeń Apple jest dostępna bezpłatnie w App Store , aplikacja dla urządzeń Google Android jest bezpłatna w Google Play .
Aplikacja Traxxas Link to potężna aplikacja, która daje Ci pełną kontrolę nad działaniem i strojeniem Twojego modelu Traxxas RC z oszałamiającą wizualizacją i ustawieniami absolutnej precyzji. Traxxas Link może wyświetlać dane telemetryczne w czasie rzeczywistym. Daje Ci to przegląd takich rzeczy, jak prędkość, RPM, temperatura, napięcie akumulatora i nachylenie modelu. Możesz udostępniać ustawienia modelu RC i możesz tworzyć dowolną liczbę profili dla określonego toru lub użytkownika.
Możliwości telemetrii różnią się w zależności od modelu. Aby uzyskać dane telemetryczne, może być konieczne zainstalowanie czujników telemetrycznych. Aby uzyskać informacje o zgodnych częściach telemetrycznych dla tego modelu, zobacz sekcję Części zamienne i powiązane produkty.
Telemetria – pochylenie modelu
Za pomocą bezprzewodowego modułu Bluetooth i aplikacji Traxxas Link można monitorować nachylenie modelu na telefonie. Aby wyświetlić dodatkowe dane telemetryczne (napięcie akumulatora, prędkość, temperatura), należy zainstalować czujniki telemetryczne.
Odbiornik Traxxas TQi
5-kanałowy odbiornik RC Traxxas TQi TSM z telemetrią do nadajników Traxxas TQi charakteryzuje się prostą obsługą i parowaniem za pomocą przycisku. Wskazanie stanu za pomocą diody LED. Odbiornik ma zintegrowane 3-osiowe czujniki MEMS do nauki położenia odbiornika. Odbiornik jest również wyposażony w dwa złącza do podłączania czujników telemetrycznych RPM (prędkość) i V/T (napięcie/temperatura). Ponadto do 4-pinowego złącza można podłączyć moduł rozszerzenia telemetrycznego, do którego można podłączyć do 6 dodatkowych czujników telemetrycznych, w tym bardzo dokładny czujnik prędkości GPS.
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera w pełni zmontowany model RC samochodu TRX-4 z nadwoziem Chevrolet K5 Blazer z 1979 r. z zainstalowanymi komponentami w postaci sterownika XL5 HV DC, silnika Titan 550 21T 14 V DC, 1 serwa 2075X, 3 serwomechanizmów 2065 i odbiornika telemetrycznego TQi TSM. Pakiet zawiera również 4-kanałowy nadajnik TQi Bluetooth Ready, zestaw narzędzi, szczegółową instrukcję obsługi w języku CZ oraz instrukcję w językach EN, DE, FR, SP.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą 4 baterie AA (paluszki) do zasilania nadajnika, akumulator LiPo 2–3S o pojemności 5000 mAh wyposażony w złącze zasilania Traxxas iD oraz odpowiednia ładowarka.
Typ | Ekspedycyjny |
Podwozie | Metal |
Skala | 1:10 |
Długość | 524 mm |
Szerokość | 249 mm |
Wysokość | 255 mm |
Rozstaw osi | 312 mm |
Prześwit podwozia | 80mm |
Waga | 2,84 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Prąd stały Tytan 21T |
Czas jazdy | 60–120 minut na akumulatorze LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh |
Prędkość | Do 15 km/h (drugi bieg) |
Wymiary łoża baterii | 159×47×23/26 mm |
Koła przednie | Koła 1,9×1,02″ (49×26 mm), opony 4,64×1,89″ (118×48 mm), nośnik 12 mm |
Koła tylne | Koła 1,9×1,02″ (49×26 mm), opony 4,64×1,89″ (118×48 mm), nośnik 12 mm |
Olej do amortyzatorów | 350 cSt |
Olej do mechanizmu różnicowego | Smar |
388 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .