1:10 Killerbody karosérie Toyota Land Cruiser 70

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 624,96 € |
Tymczasowo niedostępne | |
|
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Wyślij zapytanie
w zależności od dostępności |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Model Expedition RC TRX-4 Ford F-150 Ranger XLT 1979 z większym prześwitem, większymi kołami 2,2", dłuższym rozstawem osi i szczegółowym nadwoziem zatrzaskowym. Elementy chromowane, rama łóżka, osie portalowe, zdalnie sterowana skrzynia biegów i blokady mechanizmu różnicowego.
Seria Traxxas TRX-4 topowych modeli RC w skali 1:10 do ekspedycji zostaje rozszerzona o nowy model Ford F-150 z 1979 r. ze sportowym nadwoziem Ranger XLT. Sprawdzone podwozie TRX-4 jest teraz fabrycznie wyposażone w zestaw do podnoszenia, który dodaje dodatkowe 2,5 cm prześwitu. Pozwala to na zamontowanie większych kół modelu 2,2". W połączeniu z nowym, dłuższym rozstawem osi 336 mm, Chevrolet K10 z 1979 r. jest znacznie bardziej stabilny i może pokonywać bardziej wymagające przeszkody terenowe.
Cechą charakterystyczną tego modelu jest pięknie wykonane licencjonowane nadwozie w stylu pick-upa z zamontowaną ramą ochronną i światłami atrapowymi. System nadwozia bez klipsów umożliwia szybką i łatwą wymianę akumulatora. Nadwozie po prostu zatrzaskuje się w nadkolach. Agresywny wygląd terenowy jest wspierany przez szereg chromowanych elementów na nadwoziu, takich jak listwy boczne, przedni grill, zderzaki, wycieraczki i klamki. Całość uzupełniają chromowane koła retro z centralnymi kołpakami.
Model z podwoziem TRX-4 jest wyposażony w najnowocześniejszą technologię z osiami portalowymi, zdalnie sterowanymi blokadami mechanizmu różnicowego i zdalnie sterowaną dwubiegową skrzynią biegów. Można przełączać się między poszczególnymi trybami jazdy, a także jest funkcja tempomatu. Przykładowo model można dodatkowo wyposażyć w działającą wyciągarkę, wielofunkcyjne oświetlenie i szeroką gamę innych części dodatkowych (sprzedawanych osobno). To najwyższa jakość, szeroka gama części tuningowych i możliwość stopniowego ulepszania sprawiają, że TRX-4 jest najlepszym modelem wyprawowym na świecie.
Cechy modelu samochodu zdalnie sterowanego Traxxas TRX-4 Ford F-150 Ranger XLT:
Większy prześwit
Fabrycznie zainstalowany zestaw Long Arm Lift zwiększa prześwit o 2,5 cm. Pozwala to na użycie większych kół 2,2” z oponami Canyon Trail. Dzięki temu wyposażeniu model RC będzie nie do pokonania w terenie.
Wydłużony rozstaw osi
Podwozie modelu zostało wydłużone do rozstawu osi 336 mm, aby uchwycić proporcje zgodne ze skalą. Dłuższy rozstaw osi zapewnia również większą stabilność jazdy.
Nadwozie bez zszywek
Nowy system mocowania nadwozia za pomocą haczyków w nadkolach zapewnia szybką i łatwą wymianę baterii, a wygląd nadwozia nie jest zakłócany przez klipsy. Aby zdjąć nadwozie, wystarczy nacisnąć haczyk i pociągnąć nadwozie do góry. Montaż nadwozia jest jeszcze łatwiejszy, wystarczy umieścić je na podwoziu.
Podwozie TRX-4
Podwozie TRX-4 zbudowano z dwóch stalowych profili, które zapewniają odpowiednią sztywność podwozia. Dzięki sprawdzonemu umiejscowieniu silnika z przodu zapewnione jest odpowiednie obciążenie przednich kół. Akumulator znajduje się w osi podwozia, dzięki czemu model jest precyzyjnie wyważony i nie przechyla się podczas jazdy. Podwozie jest przemyślane w najdrobniejszych szczegółach, w tym w prowadzeniu kabli i otworach montażowych dla opcjonalnych akcesoriów.
Osie z przekładnią osiową
Podwozie TRX-4 wykorzystuje osie portalowe z przekładnią osi. Przekładnia osi zwiększa prześwit, zmniejsza obciążenie mechanizmów różnicowych, skrzyni biegów i wałów napędowych, a także dodatkowo zmniejsza siłę skrętną – model przechyla się mniej.
Przednie koła można obrócić o 45°, a za kierowanie odpowiada serwo Traxxas 2075X z metalowymi zębatkami. Dzięki nowemu podwoziu model osiągnął doskonały kąt natarcia.
Skrzynia biegów dwubiegowa
Model wyposażony jest w dwubiegową skrzynię biegów. Zmiany biegów są kontrolowane za pomocą czerwonego przełącznika kołyskowego na nadajniku. To rozwiązanie sprawia, że podwozie TRX-4 jest bardzo wszechstronnym modelem, który może jechać wolno lub szybko - zależnie od potrzeb.
Blokowane mechanizmy różnicowe
Blokady różnicowe są niezależnie sterowane przez 2 serwomechanizmy. Moc z serwomechanizmów jest przesyłana za pomocą linek Bowdena do mechanizmów różnicowych. Blokady są sterowane przez przełącznik trójpozycyjny na nadajniku i zapewniają następujące kombinacje:
Amortyzatory olejowe GTS
Cztery wypełnione olejem amortyzatory GTS są dłuższe ze względu na większy prześwit i zapewniają jeszcze płynniejsze tłumienie oraz doskonałe właściwości jezdne. Aluminiowe korpusy amortyzatorów są wyposażone w nakrętkę do regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Specjalne uszczelki X-ring zapewniają maksymalną szczelność amortyzatora wokół tłoczyska.
Oryginalne rowery
Duże opony Canyon Trail wykonane z wyjątkowo miękkiej mieszanki S1 są przyklejone do replik oryginalnych 2,2-calowych chromowanych kół z pięcioma otworami i centralną zaślepką piasty. Uchwyt koła to 12 mm hex.
Wspomaganie kierownicy
Model jest sterowany przez cyfrowe serwo Traxxas 2075X o wysokim momencie obrotowym i momencie obrotowym 9 kg.cm. Serwo jest wyposażone w dwa łożyska kulkowe na frezowanym wale i metalowe koła zębate dla maksymalnej trwałości. Konstrukcja wodoodporna*.
Serwa przekładniowe i różnicowe
Model jest wyposażony w sumie w trzy wodoodporne* mikroserwa 2065 o momencie obrotowym 2,5 kg.cm. Dwa serwomechanizmy niezależnie sterują blokadami przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego. Trzeci serwo zapewnia zmianę biegów w dwubiegowej skrzyni biegów.
Silnik Titan 21T
Model jest napędzany silnikiem Titan 21T 550 DC. Silnik zapewnia płynną pracę nawet przy niskich prędkościach. Dla lepszego chłodzenia silnik ma zintegrowany wentylator wdmuchujący powietrze do wirnika.
Regulator prądu stałego
Sercem modelu Traxxas jest elektroniczny kontroler XL-5 HV DC. Kontroler jest zaprojektowany do zasilania z 2- lub 3-ogniwowej baterii LiPo. Model może być również zasilany 6-7-ogniwowymi bateriami NiMH. Łatwy wybór trybów jazdy i innych ustawień za pomocą przycisku EZ-SET. Wskaźnik stanu kontrolera za pomocą diody LED. Zabezpieczenie LVD przed niedoładowaniem baterii LiPo. Zabezpieczenie termiczne. Konstrukcja wodoodporna*.
Sterownik Traxxas XL-5 HV obsługuje 5 trybów jazdy:
Zestaw Traxxas TQi 4-kanałowy RC z Bluetooth
Oprócz precyzyjnego i niezawodnego sterowania, czterokanałowy nadajnik jest również wyposażony w gniazdo do umieszczenia modułu Bluetooth (sprzedawanego oddzielnie). Moduł Bluetooth pozwoli Ci połączyć model RC z przejrzystą graficznie aplikacją Traxxas Link, którą możesz zainstalować na swoim smartfonie za darmo.
Aplikację Traxxas Link na urządzenia Apple można pobrać bezpłatnie w AppStore , a aplikację na urządzenia Google Android można pobrać bezpłatnie w GooglePlay .
Aplikacja Traxxas Link to potężna aplikacja, która daje Ci pełną kontrolę nad działaniem i strojeniem Twojego modelu Traxxas RC z oszałamiającą wizualizacją i absolutną precyzją ustawień. Traxxas Link może wyświetlać dane telemetryczne, które model dostarcza w czasie rzeczywistym, takie jak prędkość, obroty na minutę, temperatura, napięcie akumulatora i pochylenie modelu. Możesz udostępniać ustawienia swoich modeli RC, możesz tworzyć dowolną liczbę profili dla określonego toru lub użytkownika, takiego jak dzieci. Wszystko w aplikacji z genialną grafiką, co jest oczywiste w przypadku Traxxas.
Możliwości telemetrii różnią się w zależności od modelu. Aby uzyskać dane telemetryczne, może być konieczne zainstalowanie czujników telemetrycznych. Aby uzyskać informacje o zgodnych częściach telemetrycznych dla tego modelu, zobacz sekcję „Akcesoria”. Więcej informacji na temat instalowania telemetrii tutaj .
Telemetria – pochylenie modelu
Za pomocą bezprzewodowego modułu Bluetooth (sprzedawanego oddzielnie) i aplikacji Traxxas Link możesz monitorować nachylenie modelu na swoim telefonie. Aby wyświetlić dodatkowe dane telemetryczne (napięcie akumulatora, RPM, temperatura), należy zainstalować czujniki telemetryczne.
Odbiornik Traxxas TQi
Odbiornik RC Traxxas TQi 5-kanałowy TSM z telemetrią do nadajników Traxxas TQi. Łatwy w użyciu, parowanie za pomocą przycisku. Wskaźnik stanu za pomocą diody LED. Odbiornik ma zintegrowane 3-osiowe czujniki MEMS do nauki położenia odbiornika.
Odbiornik 5-kanałowy jest również wyposażony w dwa złącza do podłączania czujników telemetrycznych RPM (prędkość) i V/T (napięcie/temperatura). Ponadto moduł rozszerzenia telemetrycznego można podłączyć do złącza 4-pinowego, do którego można podłączyć do 6 dodatkowych czujników, w tym bardzo dokładny czujnik prędkości GPS.
*Sprawdź specyfikację wodoodporności w instrukcji obsługi. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera w pełni zmontowany model RC TRX-4 Ford F-150 Ranger XLT 1979 z zainstalowanymi komponentami: regulator XL5 HV DC, silnik Titan 550 21T 14V DC, serwo MG o wysokim momencie obrotowym 2075X, 3 serwa 2065A, odbiornik TQi 5-kanałowy TSM, telemetria. Nadajnik TQi 4-kanałowy BlueTooth Ready. Zestaw narzędzi (klucz imbusowy 1,5, 2,0, 2,5 mm, klucz krzyżakowy do kół), szczegółowa instrukcja obsługi CZ, instrukcja EN, DE, FR, SP.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą 4 baterie AA do nadajnika, bateria napędowa i ładowarka. Model może być zasilany baterią LiPo 2S lub 3S o pojemności 5000–7600 mAh wyposażoną w złącze zasilania Traxxas iD. Do normalnej jazdy bateria LiPo 2S (7,4 V) jest w pełni wystarczająca, jeśli wolisz większą moc, idealna jest bateria LiPo 3S (11,1 V).
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodu Traxxas RC potrzebny będzie klej do śrub, dobrej jakości klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów oraz zestaw śrubokrętów.
Klej do śrub nakłada się na gwint lub łeb śruby, co ją mocuje i zapobiega poluzowaniu połączenia śrubowego przez drgania spowodowane wkręcaniem. Klej do śrub ma specjalny skład, który umożliwia łatwe poluzowanie połączenia śrubowego z odpowiednim momentem obrotowym bez uszkodzenia łba śruby. Nigdy nie używaj zwykłego superglue, śruba sklejona w ten sposób może być w ogóle niemożliwa do poluzowania!
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nigdy nie używaj zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i w oponie wokół felg stopniowo będą powstawać pęknięcia!
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocisto-zielonym kolorze.
Tak | Ekspedycyjny |
Nadajnik | Traxxas TQi |
Skala | 1:10 |
Długość | 564 mm |
Szerokość | 270 mm |
Amortyzatory | Amortyzatory Traxxas GTS (zestaw podnoszący długie ramię) |
Rozstaw osi | 336 mm |
Prześwit podwozia | 99mm |
Waga | 3,33 kg |
Prowadzić | 4WD |
Regulator | XL-5 WN |
Silnik | Tytan 21T |
Czas jazdy | 60–120 minut (z akumulatorem LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh) |
Maksymalna prędkość | 15 kilometrów na godzinę |
Podwozie | Metal |
Komora baterii | 158×47×23/26 mm |
415 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .