1:10 Killerbody karosérie Toyota Land Cruiser 70

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 574,56 € |
Rabat | -5 % |
Cena w sklepie: | 604,80 € |
W magazynie
Wtorek 05.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Środa 06.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Producent: | Traxxas | |
Kod produktu: | TRA92086-4-BLUE | |
EAN: | 020334992086 | |
cena promocyjna |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel RC Expedition TRX-4 Chevrolet Blazer K5 1972 z większym prześwitem, większymi kołami 2,2" i szczegółowym nadwoziem zatrzaskowym. Dużo chromowanych elementów, osie portalowe, zdalnie sterowana skrzynia biegów i blokady mechanizmu różnicowego.
Wyrusz w nową podróż pełną przygód z modelem samochodu Traxxas TRX-4 RC wyposażonym w szczegółowe licencjonowane nadwozie Chevroleta Blazera z 1972 roku. Sprawdzone podwozie TRX-4 zostało nowo wyposażone w zestaw amortyzatorów o większym skoku, co dodaje dodatkowe 2,5 cm prześwitu. Dzięki temu model mógł zostać wyposażony w większe koła modelu. Dzięki temu model zyskał nową, bardziej agresywną postawę, a Chevrolet Blazer K5 z 1972 roku jest znacznie bardziej stabilny i pokonuje trudniejsze przeszkody terenowe.
Cechą charakterystyczną modelu jest pięknie wykonane, licencjonowane nadwozie Chevroleta Blazera K5 z 1972 r. System nadwozia zatrzaskowego umożliwia szybką i łatwą wymianę akumulatora. Nadwozie po prostu zatrzaskuje się w nadkolach.
Agresywny wygląd off-roadowy jest wspierany przez szereg chromowanych elementów na nadwoziu, takich jak przedni grill, zderzaki, wycieraczki, lusterka i klamki. Listwy boczne są uzupełnione imitacją drewna dla autentycznego wyglądu. Wszystko jest uzupełnione oryginalnymi chromowanymi kołami z centralnymi kołpakami.
Podwozie TRX-4 jest wyposażone w najnowocześniejszą technologię z osiami portalowymi, zdalnie sterowanymi blokadami mechanizmu różnicowego i zdalnie sterowaną dwubiegową skrzynią biegów. Można przełączać się między różnymi trybami jazdy, a także jest funkcja tempomatu.
Na przykład model można dodatkowo wyposażyć w funkcjonalną wyciągarkę, wielofunkcyjne oświetlenie i szeroką gamę innych części dodatkowych (sprzedawanych oddzielnie). To najwyższa jakość, szeroka gama części tuningowych i możliwość stopniowej poprawy sprawiają, że model TRX-4 jest jednym z najlepszych ekspedycyjnych modeli specjalnych na świecie.
Cechy samochodu zdalnie sterowanego Traxxas Chevrolet Blazer 1972:
Większy prześwit
Fabrycznie zainstalowany zestaw Long Arm Lift zwiększa prześwit o 2,5 cm. Pozwala to na użycie większych kół 2,2” z oponami Canyon Trail. Dzięki temu wyposażeniu model RC będzie nie do pokonania w terenie.
Szczegółowe prace nad karoserią
Model wiernie odtwarza jeden z najbardziej kultowych klasycznych amerykańskich samochodów. Jasne chromowane elementy wykończenia kontrastują z lakierem o wysokim połysku, tworząc niepowtarzalny wygląd.
Nadwozie bez zszywek
Nowy system mocowania nadwozia za pomocą haczyków w nadkolach zapewnia szybką i łatwą wymianę baterii, a wygląd nadwozia nie jest zakłócany przez klipsy. Aby zdjąć nadwozie, wystarczy nacisnąć haczyk i pociągnąć nadwozie do góry. Montaż nadwozia jest jeszcze łatwiejszy, wystarczy umieścić je na podwoziu.
Podwozie TRX-4
Podwozie TRX-4 zbudowane jest z dwóch stalowych profili, które zapewniają wystarczającą sztywność podwozia. Dzięki sprawdzonemu umieszczeniu silnika z przodu zapewnione jest wystarczające obciążenie przednich kół.
Akumulator znajduje się w osi podwozia, dzięki czemu model jest precyzyjnie wyważony i nie przechyla się podczas jazdy. Podwozie jest przemyślane w najdrobniejszych szczegółach, w tym w prowadzeniu kabli i lokalizacji otworów montażowych dla opcjonalnych akcesoriów.
Osie z przekładnią osiową
Podwozie TRX-4 wykorzystuje osie portalowe z przekładnią osi. Przekładnia osi zwiększa prześwit, zmniejsza obciążenie mechanizmów różnicowych, skrzyni biegów i wałów napędowych, a także dodatkowo zmniejsza siłę skrętną – model przechyla się mniej.
Przednie koła można obrócić o 45°, a za kierowanie odpowiada serwo Traxxas 2075X z metalowymi zębatkami. Dzięki nowemu podwoziu model osiągnął doskonały kąt natarcia.
Skrzynia biegów dwubiegowa
Model wyposażony jest w dwubiegową skrzynię biegów. Zmiana biegów odbywa się za pomocą czerwonego przełącznika kołyskowego na nadajniku. To rozwiązanie sprawia, że podwozie TRX-4 jest bardzo wszechstronną platformą - samochód może jechać wolno lub szybko, krótko mówiąc, zależnie od potrzeb.
Blokowane mechanizmy różnicowe
Blokady mechanizmu różnicowego są niezależnie sterowane przez 2 serwomechanizmy. Siła z serwomechanizmów jest przekazywana za pomocą linek Bowdena do mechanizmów różnicowych. Blokady są sterowane przez trzypozycyjny przełącznik na nadajniku i zapewniają następujące kombinacje:
Amortyzatory olejowe GTS
Cztery wypełnione olejem amortyzatory GTS są dłuższe ze względu na większy prześwit i zapewniają jeszcze płynniejsze tłumienie oraz doskonałe właściwości jezdne. Aluminiowe korpusy amortyzatorów są wyposażone w nakrętkę do regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Specjalne uszczelki X-ring zapewniają maksymalną szczelność amortyzatora wokół tłoczyska.
Oryginalne rowery
Duże opony Canyon Trail z wyjątkowo miękkiej mieszanki S1 przyklejone do repliki oryginalnych chromowanych kół 2,2" z ośmioma otworami i centralną zaślepką. Uchwyt koła 12 mm.
Wspomaganie kierownicy
Model jest sterowany wodoodpornym cyfrowym serwo Traxxas 2075X High-Torque o momencie obrotowym 9 kg/cm. Serwo jest wyposażone w dwa łożyska kulkowe na frezowanym wale i metalowe koła zębate dla maksymalnej trwałości.
Serwa przekładniowe i różnicowe
Model jest wyposażony w sumie w trzy wodoodporne* mikroserwa 2065 o momencie obrotowym 2,5 kg/cm. Dwa serwomechanizmy niezależnie sterują blokadami przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego. Trzeci serwo zapewnia zmianę biegów w dwubiegowej skrzyni biegów.
Silnik Titan 21T
Model jest napędzany silnikiem Titan 21T 550 DC, który zapewnia płynną pracę nawet przy niskich prędkościach. Dla lepszego chłodzenia silnik ma zintegrowany wentylator wdmuchujący powietrze do wirnika.
Regulator prędkości prądu stałego
Sercem modelu Traxxas jest elektroniczny kontroler XL-5 HV DC. Kontroler jest zaprojektowany do zasilania 2- lub 3-ogniwową baterią LiPo. Model może być również zasilany 6-7-ogniwowymi bateriami NiMH.
Łatwy wybór trybów jazdy i innych ustawień za pomocą przycisku EZ-Set. Wskaźnik LED stanu kontrolera. Zabezpieczenie LVD przed niedoładowaniem akumulatora LiPo. Ochrona termiczna i wodoodporna konstrukcja.
Sterownik Traxxas XL-5 HV obsługuje 5 trybów jazdy:
Zestaw Traxxas TQi 4-kanałowy RC z Bluetooth
Oprócz precyzyjnego i niezawodnego sterowania, czterokanałowy nadajnik jest również wyposażony w gniazdo na moduł Bluetooth (sprzedawany oddzielnie). Moduł Bluetooth umożliwia połączenie modelu RC z przejrzystą graficznie aplikacją Traxxas Link, którą możesz zainstalować na swoim smartfonie za darmo.
Aplikację Traxxas Link na urządzenia Apple można pobrać bezpłatnie w AppStore , a aplikację na urządzenia Google Android można pobrać bezpłatnie w GooglePlay .
Aplikacja Traxxas Link to potężna aplikacja, która zapewnia pełną kontrolę nad działaniem i strojeniem modelu Traxxas RC z oszałamiającą wizualizacją i absolutną precyzją ustawień. Traxxas Link może wyświetlać dane telemetryczne w czasie rzeczywistym (takie jak prędkość, RPM, temperatura, napięcie akumulatora i pochylenie modelu). Możesz udostępniać ustawienia modelu RC, tworzyć dowolną liczbę profili dla określonego toru lub użytkownika, wszystko w aplikacji z genialną grafiką
Możliwości telemetrii różnią się w zależności od modelu. Aby uzyskać dane telemetryczne, może być konieczne zainstalowanie czujników telemetrycznych. Więcej informacji na temat instalowania telemetrii można znaleźć tutaj .
Telemetria – pochylenie modelu
Za pomocą bezprzewodowego modułu Bluetooth (sprzedawanego oddzielnie) i aplikacji Traxxas Link możesz monitorować nachylenie modelu na swoim telefonie. Aby wyświetlić dodatkowe dane telemetryczne (napięcie akumulatora, obroty na minutę, temperatura), należy zainstalować czujniki telemetryczne.
Odbiornik Traxxas TQi
Traxxas TQi TSM pięciokanałowy odbiornik RC z telemetrią do nadajników Traxxas TQi. Łatwy w użyciu, parowanie za pomocą przycisku. Wskaźnik stanu za pomocą diody LED. Odbiornik ma zintegrowane trzyosiowe czujniki MEMS do nauki położenia odbiornika.
Pięciokanałowy odbiornik ma również dwa złącza do podłączania czujników telemetrycznych RPM (prędkość) i V/T (napięcie/temperatura). Ponadto moduł rozszerzenia telemetrycznego można podłączyć do czteropinowego złącza, co pozwala na podłączenie do sześciu dodatkowych czujników, w tym bardzo dokładnego czujnika prędkości GPS.
Uwaga: Zapoznaj się z instrukcją obsługi, aby uzyskać specyfikacje dotyczące wodoodporności. Porady i wskazówki dotyczące obsługi na mokro znajdziesz na blogu .
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera w pełni zmontowany model RC samochodu TRX-4 z nadwoziem Chevrolet Blazer K5 1972 i zainstalowanymi komponentami: regulatorem XL5 HV DC, silnikiem Titan 550 21T 14V DC, serwo MG High-Torque 2075X, serwomechanizmami 3× 2065A, odbiornikiem TQi TSM i telemetrią. Pakiet zawiera również nadajnik Traxxas TQi BlueTooth Ready, zestaw narzędzi (klucz imbusowy 1,5, 2,0, 2,5 mm, klucz krzyżakowy), szczegółową instrukcję obsługi CZ oraz instrukcję EN, DE, FR, SP.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebne będą cztery baterie AA (paluszki) do zasilania nadajnika, akumulator napędowy oraz ładowarka akumulatora napędowego.
Model może być zasilany dwu- lub trzykomorową baterią LiPo. Do normalnej jazdy w pełni wystarcza dwukomorowa bateria LiPo 2S 7,4 V o pojemności 5000 mAh. Do wyższej wydajności można użyć trzykomorowej baterii LiPo 3S 11,1 V o pojemności 4000 mAh.
Model jest również kompatybilny z akumulatorami napędowymi NiMH, które wymagają mniej konserwacji niż ogniwa LiPo. Dużą zaletą jest to, że nie ulegają uszkodzeniu w wyniku nadmiernego rozładowania. Odpowiednie są akumulatory NiMH 8,4 V o pojemności 3000–5000 mAh. Akumulatory muszą być wyposażone w złącze zasilania Traxxas iD.
Typ | Ekspedycyjny |
Podwozie | Metal |
Skala | 1:10 |
Długość | 525 mm |
Szerokość | 270 mm |
Wysokość | 285 mm |
Rozstaw osi | 312 mm |
Prześwit podwozia | 99mm |
Rozmiar łóżka akumulatorowego | 158×47×23/26 mm |
Waga | 3,3 kg |
Prowadzić | 4WD |
Silnik | Tytan 21T |
Koła przednie | Szlak kanionowy 2.2 (135×54 mm) |
Koła tylne | Szlak kanionowy 2.2 (135×54 mm) |
Czas jazdy | 60–120 minut na akumulatorze LiPo Traxxas 7,4 V 5000 mAh |
Maksymalna prędkość | 15 kilometrów na godzinę |
Nadajnik | Traxxas TQi |
Amortyzatory | Amortyzatory Traxxas GTS (zestaw podnoszący długie ramię) |
Regulator | XL-5 WN |
403 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .