Alpha 1500V2: Kabina

Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
MOŻESZ GO MIEĆ W SKLEPIE NATYCHMIAST: | |
Nademlejnská - eshop | 1 szt |
Karolíny Světlé | 1 szt |
Poniedziałek 28.07. może być z tobą |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytaniePraktycznie ukończony model motoszybowca wykonany z niemal niezniszczalnej ekstrudowanej pianki poliolefinowej (EPO) napędzany silnikiem bezszczotkowym. Sterowany ster kierunku, ster wysokości, lotki i prędkość silnika. Model jest dostarczany wyposażony w silnik bezszczotkowy, regulator prędkości i 4 serwomechanizmy.
Chociaż zachowuje cechy oryginalnego Alpha 1500 na zewnątrz, ALPHA 1500 V2 to zupełnie nowy model o innych wymiarach, nowym profilu skrzydła i znacznie bardziej wyrafinowanej konstrukcji. Nowe formy i postęp w technologii formowania piankowego zapewniają, że wszystkie części są znacznie drobniejsze i bardziej precyzyjne. Dwuczęściowe skrzydło jest teraz przykręcone do kadłuba w taki sam sposób jak powierzchnie ogonowe, dzięki czemu model jest bardzo kompaktowy.
Silnik o większej mocy z kontrolerem 30A i baterią 3S LiPo zamiast oryginalnej dwuogniwowej zapewniają wystarczającą moc nie tylko do regularnego latania szybowcem z silnikiem, ale także do akrobacji. ALPHA 1500 V2 będzie „rósł” wraz z Tobą i Twoimi umiejętnościami pilotażu; zapewni doświadczonemu pilotowi okazję do prawdziwego popisu!
ALPHA 1500V2 to elegancki szybowiec z dużą powierzchnią skrzydeł, sterowanymi lotkami, sterem kierunku i wysokością, napędzany mocnym silnikiem bezszczotkowym. Solidna i lekka konstrukcja z pianki EPO gwarantuje doskonałą odporność na uszkodzenia. Silnik jest zasilany lekką baterią LiPo o dużej pojemności, a do sterowania modelem można użyć dowolnego 4-kanałowego zestawu RC. Po prostu upewniliśmy się, że masz szeroko otwartą drogę do sukcesu.
Kadłub z zamontowanym silnikiem C2217-1200, sterownikiem KAVAN R-30B oraz serwomechanizmami steru kierunku i wysokości jest formowany z pianki EPO. Pokrywa kabiny jest zdejmowana za pomocą magnetycznego zamknięcia. Dwuczęściowe skrzydło jest również formowane z pianki EPO, lotki są sterowane przez 2 serwomechanizmy zamontowane w skrzydle za pomocą krótkich prostych prętów drucianych. Połówki skrzydeł są połączone 4-milimetrowym łącznikiem stalowym i zabezpieczone plastikową płytką łączącą.
Powierzchnie ogonowe w klasycznym układzie są sterowane za pomocą linek stalowych. Są one przymocowane do kadłuba za pomocą pary śrub. Składane śmigło 8,5×6" (średnica jest podana przez stożek o większej średnicy z dłuższą belką) wykorzystuje standardowe łopatki 8×6". Chłodzenie silnika, sterownika i akumulatora jest wspomagane przez wloty powietrza chłodzącego po bokach nosa. Otwór na ogrzane powietrze znajduje się na spodzie kadłuba w przestrzeni pod skrzydłem.
Przygotowanie do lotu obejmuje jedynie przykręcenie powierzchni ogonowych, połączenie połówek skrzydeł i przymocowanie ich do kadłuba, zainstalowanie odbiornika i podłączenie akumulatora napędowego. Do sterowania modelem potrzebny będzie co najmniej 4-kanałowy zestaw RC. Najlepiej użyć co najmniej 5-kanałowego zestawu RC komputerowego, który umożliwi niezależne sterowanie obydwoma serwomechanizmami lotek w celu łatwej regulacji różnicowania ich wychylenia lub mieszania jako hamulców aerodynamicznych. Sterowanie modelem można dodatkowo uczynić przyjemniejszym, programując podwójne lub wykładnicze wychylenia. Do zasilania modelu ALPHA 1500 V2 potrzebny będzie akumulator LiPo 11,1 V o pojemności 1000–1300 mAh i ładowności co najmniej 20C.
ALPHA 1500 V2 jest przeznaczony dla początkujących, najlepiej pod nadzorem doświadczonego pilota. Charakterystyka lotu jest przyjemna, łatwa w pilotażu, a sterowanie modelem jest precyzyjne. Model wprowadzi Cię do pełnej kontroli samolotu wokół wszystkich 3 osi i do prawidłowego skoordynowanego sterowania sterem kierunku, lotkami i sterem wysokości.
Zmieniając stosunek długości dźwigni na serwomechanizmach i sterach, możesz regulować rozmiary wychylenia w szerokim zakresie. Dzięki mocniejszemu silnikowi salta, beczki i przylądki są łatwe. Moc silnika jest wystarczająca do szybkiego wznoszenia, więc wystarczy chwila, aby upolować prądy termiczne! Alpha 1500 V2 reaguje wrażliwie nawet na słabe prądy termiczne, a dzięki precyzyjnemu sterowaniu łatwo wpada nawet w komin wspinaczkowy o małej średnicy.
Zawartość opakowania
Zestaw zawiera kadłub uformowany z materiału EPO z zamontowanym silnikiem bezszczotkowym, składane śmigło 8,5×6", regulator prędkości KAVAN 30A i 2 serwomechanizmy KAVAN GO-09, skrzydło uformowane z materiału EPO z 2 serwomechanizmami KAVAN GO-09 i zainstalowanymi światłami LED, usterzenie EPO, stalowy sprzęg skrzydeł oraz szczegółową instrukcję budowy i lotu.
Należy zakupić
Do obsługi modelu potrzebny będzie co najmniej 4-kanałowy zestaw RC (nadajnik i odbiornik), akumulator LiPo 3S o pojemności 1000–1300 mAh i obciążeniu prądowym co najmniej 30C, wyposażony w złącze zasilające XT60, a także odpowiednia ładowarka.
Uwaga: Zgodnie z rozporządzeniem delegowanym Komisji (UE) 2019/945 z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie systemów bezzałogowych i operatorów systemów bezzałogowych z państw trzecich oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2019/947 z dnia 24 maja 2019 r. w sprawie zasad i procedur eksploatacji bezzałogowych statków powietrznych, operatorzy i piloci bezzałogowych statków powietrznych (klasycznych modeli samolotów, wielowirnikowców, dronów) o masie powyżej 250 g lub posiadających kamerę lub inny czujnik zdolny do przechwytywania danych osobowych w jakikolwiek sposób są zobowiązani do rejestracji (w Republice Czeskiej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego). Więcej informacji można znaleźć tutaj: Rejestracja operatorów i pilotów dronów .
Rozpiętość [mm] | 1492 |
Długość [mm] | 985 |
Waga [g] | 780–810 |
Powierzchnia skrzydła [dm 2 ] | 21.8 |
Funkcje kontrolowane | S, W, K, M |
Złożoność konstrukcji | S0 |
Trudność pilotażu | P1, P2 |
21 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .