1:10 Losi 22S Dragster 1969 Camaro RTR: Aluminiowe bloki tylnej osi

nie płynny
Infolinia dla klientów w godzinach 9:00-18:00: +420 774 590 258 | Czy potrzebujesz pomocy?
Cena w sklepie internetowym zawiera podatek VAT: | 479,80 € |
W magazynie
Poniedziałek 04.08. możesz go mieć w sklepie centralnym Nademlejnská Wtorek 05.08. może być z tobą |
|
|
Kupić |
Kupić |
Nie wiesz jak wybrać? Niektóre parametry są dla Ciebie niezrozumiałe? Napisz do nas swoje pytanie, a my skontaktujemy się z Tobą z odpowiedzią.
Wyślij zapytanieModel RC samochodu wyścigowego Losi 22S Dragster 1:10 69 Camaro RTR do wyścigów na prostej trasie, z innowacyjnym projektem i jakością wykonania. Posiada wszystkie zalety aluminiowego podwozia, ochrony elektroniki i osłon chroniących przed uderzeniami bocznymi. Oficjalnie licencjonowane opony Mickey Thompson, amortyzatory olejowe, niski środek ciężkości. Regulowany przedni zderzak, podniesiona skrzynia biegów, regulowane napinacze, całkowicie metalowa skrzynia biegów. Niezawodny nadajnik Spektrum™ SLT3 i odbiornik SR315 z podwójnym protokołem, inteligentny sterownik bezszczotkowy Spektrum Firma™ 100A z bezszczotkowym silnikiem Spektrum Firma 6500kv. Solidnie wykończone nadwozie modelu Camaro 69 wykonane z 1,2 mm Lexanu.
Model jest repliką samochodu wyścigowego z pięknie wykonanym nadwoziem Camaro z 1969 roku. wykonany z lexanu o grubości 1,2 mm. Zachowano typowe cechy, takie jak wysoki przedni grill z gigantyczną chłodnicą, tylny spojler, elementy modelu ze światłami, kierunkowskazami, klamkami drzwi, tylnymi kołami podporowymi itp.
69 Camaro 22S Drag Car Cechy
Regulator Spektrum Firma 100A
Gdy tylko naciśniesz gaz, Losi 22S Dragster wystrzeli do przodu, zostawiając rywali w tyle. W ciągu kilku chwil osiągnie prędkość ponad 80 km/h, dając Ci wspaniałe poczucie zwycięstwa.
Silnik bezszczotkowy Spektrum Firma 6500kv
Silnik bezszczotkowy Firma 6500Kv ma 4-biegunowy wirnik z 8 magnesami, obrabianą CNC aluminiową obudowę, izolowane uzwojenie z miedzi o wysokiej czystości, wał wyjściowy ze stali stopowej wysokiej jakości o średnicy 3,175 mm (1/8 cala) i precyzyjne łożyska zapewniające wysoką trwałość i płynne obroty. Zainstalowano 4-milimetrowe pozłacane złącza.
Nadajnik Spektrum SLT3
Model jest sterowany przez nadajnik Spektrum SLT3, który oferuje dobry zasięg, reakcję i odporność na zakłócenia, a także umożliwia sterowanie za pomocą nadajnika Spektrum DSMR® z łącznością Smart. Jego protokół SLT jest zgodny z odbiornikami Spektrum SPMSLR300 (SLT Protocol Receiver) i starszymi odbiornikami Tactic™.
Odbiornik dwuprotokołowy SR315
Model jest wyposażony w odbiornik dwuprotokołowy SR315, który nie tylko obsługuje technologię nadajnika SLT 2,4 GHz, ale jest również kompatybilny z protokołem Spektrum DSMR®. Dlatego można go używać w nadajnikach wyższej klasy, takich jak DX5 Pro, DX5 Rugged i DX5C.
Oficjalnie licencjonowane tylne opony Mickey Thompson ET
Licencjonowane tylne opony Mickey'a Thompsona zapewnią modelowi świetną przyczepność na drodze i zagwarantują maksymalną trakcję, dzięki czemu samochód będzie mógł szybko przyspieszać na torze i wygrywać.
Licencjonowane ultralekkie przednie opony Mickey Thompson
Przednie opony, oficjalnie licencjonowane przez Mickey'a Thompsona, będą prowadzić samochód Losi 22S Dragster dokładnie po linii prostej, a jednocześnie będą miały bardzo niski opór aerodynamiczny.
Podwozie aluminiowe
Nowe podwozie Losi 22S Dragster ma przeprojektowany układ komponentów, aby obniżyć środek ciężkości i zapewnić równomierną równowagę. Zapewnia to stabilną i kontrolowaną jazdę nawet przy silnym przyspieszaniu. Zostało zaprojektowane z ochroną elektroniki, osłonami bocznymi i czystym systemem zarządzania kablami.
Rozkład masy
Optymalny rozkład masy na podwoziu modelu odgrywa bardzo ważną rolę w wyścigach drag. Model jest wyposażony w miejsca na umieszczenie ciężarków, co daje możliwość dokładnego dostrojenia jazdy.
Gumki do baterii
Dzięki elastycznym paskom wymiana baterii jest szybka i łatwa. Koniec z majstrowaniem przy rzepach. Wystarczy włożyć baterię, pociągnąć za pasek i zaczepić.
Amortyzatory olejowe sprężynowe Coil-Over
Amortyzatory sprężynowe Coil-Over pomagają utrzymać samochód w niesamowitej stabilności przy dużych prędkościach, dzięki czemu możesz zachować pełną kontrolę nad układem kierowniczym nawet na najtrudniejszych nawierzchniach do hamowania. Wewnętrzne ograniczniki pomagają wyeliminować przechyły nadwozia i utrzymać samochód na torze.
Nakładki na amortyzatory
Dzięki otworowi w górnej pokrywie amortyzatora można regulować ilość oleju w amortyzatorze i w ten sposób precyzyjnie dostroić charakterystykę amortyzatora, aby zapewnić jego optymalną pracę.
W pełni regulowane napinacze
Aby umożliwić precyzyjną regulację i dostrojenie osi, model ten standardowo wyposażono w regulowane napinacze ze sworzniami kulowymi.
Całkowicie metalowa skrzynia biegów
Losi 22S Dragster ma solidną, całkowicie metalową skrzynię biegów, która z łatwością poradzi sobie z wysokimi wymaganiami eksploatacyjnymi. Mocny silnik Spektrum Firma 6500kv z optymalnym przełożeniem skrzyni biegów może natychmiast zapewnić modelowi brutalne przyspieszenie i osiągnąć maksymalną prędkość w mgnieniu oka.
Olej różnicowy 500 000 kcSt
Uszczelniony mechanizm różnicowy standardowo wypełniony jest olejem silikonowym o gęstości 500 000 kcSt, co pozwala na wykorzystanie takiej mocy, jakiej potrzebujesz.
Regulowane koła podporowe
Podczas gdy konkurencja oferuje jedynie wstępnie ustawione pozycje, Losi ma napinacz, który precyzyjnie reguluje kąt drążka wheelie.
Oficjalnie licencjonowane nadwozie Camaro z 1969 r.
Realistyczny model Camaro 69 wyróżnia się charakterystyczną masywną chromowaną kratką i dużą maską przednią. Model ten jest dostępny w kolorze czerwonym lub niebieskim.
Opcjonalne części aluminiowe
Ponieważ model jest oparty na samochodach Team Losi Racing® 22 Series, wiele części TLR® jest dostępnych do tuningu, co może przenieść osiągi 22S na jeszcze wyższy poziom! Dostępne ulepszenia części obejmują amortyzatory 22 GEN II, sprzęgło cierne 22 (HDS), dyferencjały kulowe 22 GEN II, regulowane napinacze 22 ze sworzniami kulowymi i wiele więcej! Masz również możliwość użycia opcjonalnych części aluminiowych do 22S.
Zawartość opakowania
Pakiet zawiera zmontowany model RC Losi 22S Dragster 1:10 69 Camaro z gotowym, pomalowanym modelem nadwozia z 1969 roku i zainstalowanymi komponentami: bezszczotkowy silnik Spektrum Firma 6500rpm, inteligentny regulator bezszczotkowy Spektrum Firma 100A 2-3S, serwo S606, odbiornik Spektrum SR315 DSMR/SLT3CH. Pakiet zawiera nadajnik Spektrum SLT3 2,4 GHz, instrukcję w języku czeskim, instrukcję w językach EN, DE, FR, IT.
Zestaw nie zawiera akumulatora i ładowarki, producent zaleca akumulator LiPo 2-3 ogniwowy o pojemności 5000mAh i kompatybilną ładowarkę.
Należy zakupić
Aby uruchomić model, należy zakupić 4 baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy i odpowiednią ładowarkę do akumulatora napędowego.
Akcesoria do normalnej eksploatacji
Do normalnej eksploatacji samochodów RC potrzebny jest klej do śrub, wysokiej jakości klej do opon, olej silikonowy do amortyzatorów i zestaw śrubokrętów. Polecamy niedrogie zestawy narzędzi samochodowych z naszej oferty.
Klej do śrub nakłada się na gwint lub łeb śruby, co ją mocuje i zapobiega poluzowaniu połączenia śrubowego przez drgania spowodowane wkręcaniem. Klej do śrub ma specjalny skład, który umożliwia łatwe poluzowanie połączenia śrubowego z odpowiednim momentem obrotowym bez uszkodzenia łba śruby. Nigdy nie używaj zwykłego superglue, śruba sklejona w ten sposób może być w ogóle niemożliwa do poluzowania!
Klej do opon służy do przyklejania opon do felgi. Zawsze konieczne jest, aby opona była mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie jest przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie skleić materiały takie jak guma lub nylon, a jednocześnie klej jest elastyczny po stwardnieniu. Nigdy nie używaj zwykłego superglue - nie jest elastyczny po stwardnieniu i stopniowo powstaną pęknięcia w oponie wokół felg!
Czasami konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu. Podczas normalnej eksploatacji występują jedynie niewielkie wycieki oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatorów. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatorów lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostępne są tzw. zestawy naprawcze. Oferta części tuningowych obejmuje tłoczyska z niezwykle twardą powłoką TiN (azotek tytanu) do wszystkich amortyzatorów. Tłoczyska z powłoką TiN można łatwo rozpoznać po ich złocisto-zielonym kolorze.
Typ | Dragster |
Podwozie | Aluminium 3mm, 6061-T6 |
Skala | 1:10 |
Długość | 638 mm |
Szerokość | 281 mm |
Wysokość | 168 mm |
Rozstaw osi | 333 mm |
Waga | 0 |
Prowadzić | 2WD |
Silnik | Spektrum Firma 3552 6500KV 4P |
Koła przednie | Mickey Thompson Ultralekki |
Koła tylne | Mickey Thompson ET Tylny Drag |
Regulator | Spektrum™ Firma™ 100A Inteligentny |
Serwo | Widmo S606 |
Nadajnik | Widmo SLT3 |
Odbiornik | Widmo SR315 |
172 rzeczy
Ta strona korzysta z plików cookies
W celu poprawy jakości naszych usług na tej stronie używamy plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do Warunków korzystania z witryny .